Best game for PC

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Assassins Creed Revelations
نام بازی: Assassins Creed Revelations
پلتفورم :PC / Windows
ژانر:action /
تاریخ انتشار جهانی : 02 December 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 02 December 2011
تاریخ انتشار در اروپا :06 December 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Studios
مد بازی : single / multiplayer
درجه بندی سنی : +18

کیش یک آدم‌کش: افشاگری‌ها (به انگلیسی: Assassin's Creed: Revelations) یک بازی ویدیویی است که توسط یوبی‌سافت مونترآل ساخته و منتشر شد، در این بازی شخصیت‌های مشهور بازی‌های قبلی سری کیش یک آدم‌کش همچون الطایر، اتزیو آئودیتوره و دزموند مایلز به‌کار گرفته شده‌اند. این بازی در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱ برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و مایکروسافت ویندوز منتشر َد . کنون سال ۱۵۱۱ میلادی است و اتزیو حدودا پنجاه سال دارد (پنجاه و دو).قسطنطنیه (استانبول امروزی)که متشکل از چهار منطقه ی beyazid,imperial,galata,constantin است و در راس آن حکومت کاپادوکیه در اوج قدرت حکومت عثمانی قرار دارد.هنگاهی که اتزیو به قسطنطنیه میرود آنجا را در تصرف تمپلار ها میبیند و برای جنگی بزرگ آماده میشود. گیم پلی بازی تغییرات محسوسی داشته است ،آیتم جدیدی به نام hookblade به بازی اضافهه شده است،در شهر قسطنطنیه ساختمان ها به وسیله ی تناب هایی با یکدیگر ارتباط یافته اند و شما به وسیله ی این آیتم جدید که hookblade نام دارد برای انتقال های سریع استفاده کنید.در دو نسخه ی قبل شما فقط دارای یک نوع بمب(بمب دود) بودید که از آن برای فرار از صحنه و یا از بین بردن دید دشمنان و به قتل رساندن آن ها استفاده میکردید این در حالی است که در revelation شما قابلیت استفاده از ۳۰۰ نوع بمب مختلف را خواهی داشت.دید ویژه که eagle vision نام دارد و شما در نسخه های قبلی برای شناسایی افراد مختلف و دیدن آیتم هایی روی دیوار که با دید معمولی مشاهده نمیشوند از آن استفاده میکردید نیز دچار تغییراتی شده و نام آن به eagle sense تغییر کرده است و شما به وسیله ی این قابلیت میتوانید مسیر دشمنان خود را تخمین زده و آن ها را غافلگیر کنید. assassins creed revelation داستان ezio auditore را دنبال میکند که او در جای پای پدرش یعنی altair گام برمیدارد در یک سفر برای دوباره بدست آوردن پنج مهر که کلید آینده ی assassins creed brotherhood خواهد بود.
ویژگی های دیگر :
-هنرهای کشنده ی اساسینس ها را تیز کنید:خوب بکار ببرید مهارتهای یک کشنده ی خردمند را.این نسخه دارای سلاح های بیشتری است که ezio با آن ها مجهز شده و میتوانید به خوبی از آن ها استفاده کنید.همچنین تاکتیک های حمله بیشتری هم دارد که شامل hookbladeوbomb crafting است همچنین eagle vision در این نسخه به eagle sense تغییر نام داده است.
2-راهنمایی کنید بازگشت به یک افسانه را:acr صفات altair را آشکار خواهد کرد که شخصیت اصلی assassins creed بوده است
3-مهارتتان را در مقابل دوستانتان تجربه کنید:بخش آنلاین نیز در این نسخه برگشته است.با مود های جدید و نقشه های جدید و کاراکتر های جدید.
4-player های جدید در این نسخه موجود است که در قوم و نژاد assassins creed است.
5-شخصیت های جدیدی را در acr ملاقات کنید:به شما گفتیم که او به قسطنطنیه میرود او در آن جا با یوسف تازیم ملاقات میکند که رییس اساسینس ها است،شاهزاده سلیمان:او میخواهد که مشهورترین پادشاه شود،سوفیا سورتو:زن ساده ای است که با ادزیو رقابت میکند و ادزیو به او علاقه مند میشود.
6-به قسطنطنیه سفر کنید:کنترل آن جا را در دست بگیرید. masyaf :قلعه نظامی اساسینس ها هم در آن جا وجود دارد،داستان این بازی در قرن شانزدهم هزمان با امپراطوری عثمانی اتفاق میفتد.

دانلود رایگان بازی Assassins Creed Revelations به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 

براي خرید بازی Assassins Creed Revelations نسخه PC در 3 دي وي دي به قیمت 6000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:Assassins, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جک های باحال

به ادامه مطلب بروید

جک های باحال


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:جک, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

lدانلود رایگان بازی جدید L.A. Noire: The Complete Edition
برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید
 
دانلود رایگان بازی جدید L.A. Noire: The Complete Edition

نام بازی: L.A. Noire: The Complete Edition
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: action-adv.
تاریخ انتشار جهانی : 08 November 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 08 November 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 08 November 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English+4
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: L.A. Noire: The Complete Edition
مد بازی : single player
حمایت توسط : Team Bondi
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

L.A. Noire: The Complete Edition عنوان دیگر از کمپانی نام آشنای راک استار هستیم . همه ما کمپانی راک استار را با همان بازی های قدیمی می شناسیم . بازی توسط استودیوی بازی سازی Team Bondi ساخته و حمایت شد . این در حالی است که طبق گفته ی بسیاری از سازندگان بازی و منتقدان ، بازی فوق العاده ی L.A. Noire The Complete Edition میتواند یکی از بهترین های سال 2011 میلادی باشد .جالب است بدانید این بازی در کشور چک ساخته شده است ! فراتر از یک بازی است. این بازی نشان می دهد که چطور باید از تمام بخش ها (از گیم پلی، داستان و موسیقی گرفته تا بسیاری از مسائل دیگر) به درستی استفاده کرد. L.A. Noire از نظر سناریو یکی از بی نقص ترین بازی هایی است که تا به حال تجربه کرده ام و خط دیالوگ های آن به شدت زیاد است. این بازی آنقدر ارزش دارد که در جشنواره های فیلم شرکت کرده و به تازگی تهیه کننده فیلم های بزرگی همچون The Godfather و Chinatown به مکنامارا پیشنهاد ساخت یک فیلم از روی این اثر را داده اند. L.A. Noire یکی از پدیده های این نسل است که صنعت بازی را به سمت و سوی دیگری برده است. Rockstar باز هم نشان داد که چه شاهکارهایی در دست ساخت دارد. می توان L.A. Noire را یک سریال نامید که تمام فصل های آن در یک بسته واقع شده اند و پر از داستان های مختلف در کنار یک داستان اصلی بزرگ است. داستان بازی در دهه 40 اتفاق می افتد. بگذارید اول بررسی مستندواری بر حال و هوای این دوره داشته باشیم. این زمان یکی از تیره ترین دوران تاریخ آمریکا و به خصوص شهر لوس آنجلس است. آمریکا تا قبل از جنگ جهانی دوم هنوز در همان فرهنگ غرب وحشی خود بود. جنایت و دزدی به یک امر مرسوم در تمدن این کشور تبدیل شده بود و در زمان جنگ جهانی دوم اوضاع بدتر هم شد. از طرفی، آمریکا وارد جنگ می شود و وضعیت بد اقتصادی دنیا، به این کشور هم صدمه می زند. گیم پلی L.A. Noire ترکیبی از چندین سبک است که به درستی کنار هم قرار گرفته اند. بسیاری از بازی های روز ضعف زیادی در ارتباط دادن سبک های مختلف با هم دارند، ولی L.A. Noire نه تنها این کار را به درستی انجام می دهد، بلکه تعاریف تازه ای در هر سبک دارد. هدف شما در این بازی، حل پرونده های مختلف در پست های گوناگون است که با موفقیت در هر کدام از این پست ها، به میز بعدی رفته و در نیرویی جدید کار می کنید. ساختار کلی بازی از بررسی صحنه جرم، صحبت با شاهدین و متهمین و نتیجه گرفتن از آن ها است. به قول سر آرتور کانن دویل (Sir Arthur Conan Doyle) نویسنده رمان های شرلوک هلمز، علم و غریزه ای به نام استنتاج در بشریت وجود دارد.
دانلود رایکان بازی L.A. Noire The Complete Edition به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

برای خرید بازی جدید L.A. Noire: The Complete Edition در 5 دی وی دی با بسته بندی شکیل به قیمت 8000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:la, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

call of duty8

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:call, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

mafia2

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

ازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

|برای اولین بار در میان سایت های ایرانی،به همراه کرک نهایی SKIDROW که سالم و تست شده میباشد|

|کرک نهایی SKIDROW بدون مشکل در مرحله دوم و کاملا سالم به پست افزوده شد|

 

mafia2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Mafia 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Mafia 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Mafia 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

 

ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

call of duty7

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

 

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه آپدیت شماره ۱ SKIDROW برای رفع هنگ کردن بازی|

|فایل Config جدید برای رفع کامل لگ بازی ، به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۲ و ۳ بازی SKIDROW به همراه کانفیگ های جدید|

 

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازی شمشیری

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

دانلود رایگان بازی The Elder Scrolls V - SKYRIM


دانلود نسخه بلک باکس در قالب پارت های یک گیگی


نام بازی: The Elder Scrolls V - SKYRIM
پلتفورم : PC / Windows
ژانر:action RPG
تاریخ انتشار جهانی : 11 November 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 11 November 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 11 November 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
مد بازی : single player
حمایت توسط : Bethesda Softworks
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه کامل از بازی فوق العاده زیبای The Elder Scrolls V Skyrimرا برای دانلود آماده کرده ایم . این بازی توسط کمپانی Bethesda Softworks ساخته و حمایت شد . The Elder Scrolls V Skyrimانتشار آخرین عنوان از این سری فوق محبوب،The Elder Scrolls IV: Oblivion به بیش از ۵ سال پیش برمی گردد.آبلیویون در زمان انتشارش بر روی پلتفرم های PC و Xbox 360 با استقبال گسترده بازیبازها روبرو شد و به نحوی توانست احیا کننده ژانر نقش آفرینی باشد.آبلیویون چه از نظر تجاری و چه از دید منتقدین موفقیت بزرگی برای Bethesda بود و توانست تا پایان سال ۲۰۰۶ به فروشی بالای ۳ میلیون نسخه دست یابد.در پایان سال،Spike TV آن را به عنوان بهترین بازی سال برگزید و علاوه براین،بازی از نگاه سایت های مطرحی چون IGN،۱UP،Gamespot و GameSpy به عنوان بهترین نقش آفرینی ۲۰۰۶ انتخاب شد. داستان بازی ۲۰۰ سال بعد از Oblivion در سرزمین The Old Kingdom of the Fatherland یا همان Skyrim اتفاق می افتد( اسکایریم اولین مکانی در قاره Tamriel هست که انسان ها در ان اقامت گزیده اند هنگامی که انسان های به این سرزمین امدند Elf ها در این سرزمین حکمرانی میکردند و اجازه زندگی به انسان ها را در اسکایریم دادند اما بعد از پیشرفت انسان ها Elf ها وجود انسان ها در این سرزمین را به ضرر خود دیده اند و تصمیم گرفتند که تمام انسان هایی را که در این سرزمین زندگی میکردند را قتل عام کنند اما وقتی که به انسان ها حمله کردند نه توانستند تمامی ان ها را قتل عام کنند و سه نفر توانستنند از دست ان ها فرار کنند که بعد ها ان سه نفر که شامل Ysgramor و دو پسرش میباشد به سرزمین قبلی خود برگشته و با ارتشی ۵۰۰ نفری به Elf ها حمله کرده و تمامی ان ها را به قتل رساندند و اولین امپراطوری خود را در این سرزمین بنا کردنند از ویژگی های سرزمین اسکایریم میتوان به سرد و کوهستانی بودن ان اشاره کرد که در قسمت های شمالی ان تعداد زیادی گرگنما زندگی میکنند و در غرب این سرزمین به دلیل هموارتر بودن ان نسبت به بقیه قسمت ها جمعیت بیشتری از انسان ها در انجا ساکن شده اند که شامل پنج شهر بزرگ میشود) حال با مرگ اخرین پادشاه اسکایریم Elf ها دوباره قدرت گرفته اند و به جنگ و کشتار با انسان ها پرداخته اند جنگ بزرگ داخلی در حال وقوع میباشد درحالی که اژدهایی به نام Alduin که در قدیم گفته شده بود که یک روز پیدایش میشود از خواب بیدار شده است شما که در نقش اخرین بازمانده از نسل اژدها زاده در بازی حاضر میشوید و باید به کمک همراه و راهنمای خود یعنی


 


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جنگ صلیبی


بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی هم می توانید از سایت میهن دانلود به طور کاملا رایگان دریافت کنید.
این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .
این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.
برخی از ویژگی های و عکس های بازی در ادامه مطلب
 


 
برخی از ویژگی های بازی نسبت به نسخه های قبلی:
-
گرافیک بسیار بالا
-نژاد های جدید
-لرد های جدید
-سربازان جدید
-ساختمان های جدید
-داستانی زیبا
-محیط کاربر پسند
سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-
سی پی یو 1.6 گیگاهرتز به بالا
-رم 512 مگابایت به بالا
گرافیک 128

ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:جنگ, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

Sims3

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

 

بازی فکری , دانلود بازی کامپیوتر

 

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.5/sims3%20copy.jpg

اولین پک Expansion بازی زیبا و بسیار پرطرفدار The Sims 3 با نام World Adventures ! این نسخه بسیار زیبا و مهیج بازیکن را در نقش سیم های مختلف به زیباترین مکان های تاریخی و باستانی و تفریحی و سیاحتی دنیا می برد و ماجراهای بسیار مهیجی را با خود به ارمغان می آورد . تنوع آیتم ها در این نسخه بر زیبایی آن افزوده است و کارکتر مجازی شما همچون دنیای واقعی هر لحظه با اتفاقی خاص روبرو می شود . از مسافرت به شانگاهی چین و انجام ورزشهای رزمی تا مسافرت به فرانسه و حتی سفر به اهرام مصر بازیکن سفر و ماجرای منحصر به فرد خود را در این بازی رقم می زند .


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: دو شنبه 13 آذر 1390برچسب:Sims, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود رایگان بازی چرخ دنده های جنگ Gears Of War

 برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

 

boxshot_us_large_resize.jpg

نام بازی:Gears Of War
سازنده: Microsfot Game Studios
ناشر: Microsfot Game Studios
سبک:سوم شخص اکشن
پلتفرم:PC ,xbox360
سال عرضه:2008
امتیاز از سایت های معتبر: 9.3/10
چرا وقتی در بین صحبت های گیمرها در مورد قدرت بدنی و عضله می نشینیم همه در یک چیز با هم مشترک هستن ،آن هم این هست که وقتی به عضله بدنی در بازی ها فکر می کنیم اولین فردی که در ذهن ما تداعی می شود مارکوس فینیکس است.این شخصیت بسیار محبوب و دوست داشتنی بازی های رایانه ای یکی از قویترین افرادی است که تا به حال دیده اید یا خواهید دید.Gears of war در سال 2007 وارد بازار شد و توانست به عنوان یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن سال خود را مطرح کند.البته نسخه رایانه های شخصی بازی در سال 2008 منتشر شد و دوباره توانست موفقیت های خود را تکرار کند.داستان بازی به آخر دنیا بر می گردد زمانی که نیروهای شیطانی کنترل زمین را به دست گرفته و زمین به ویرانی از خربه ها تبدیل شده است در این حال گروه ای برای نجات زمین اقدام می کنند و می خواهند زمین را از دست این نیروهای قدرتمند رها کنند.دشمنان در بازی بسیار قدرتمند هستند و بازی حالت آسان را دارا نیست یا باید با درجه معمولی یا دشوار بازی را شروع کنید این کامل مشخص است که بازی اصلا آسان نیست و شما باید در درگیری های موفق ظاهر شوید در غیر اینصورت تکه های بدن شما بر روی آسفالت خواهد ریخت.این بازی هرچه که یک شوتر سوم شخص بخواهد داراست از سلاح ها گرفته تا پیرفته ترین جنگ افزار ها،شما در بازی کنترل مارکوس فینیکس را بر عهده دارید و سه نفر دیگر هم شما را در رسیدن به هدفتان کمک می کنند.هوش مصنوعی نیروهای خودی و به خصوص دشمنان در حد بسیار بالایی قرار داید و به جرات می گم اگر در بازی کاور نگیرید در یک چشم به هم زدن خواهید مرد.کاور مهمترین نقش را در بازی ایفا می کند .تنوع و تعداد دشمنان در هر قسمت بسیار زیاد است ،در بعضی قسمت ها انقدر زیاد هستند به طوری که جلورفتن در بازی کمی کار را سخت می کند .صداگذاری یکی بهترین نمونه هایی است که تا به حال ساخته شده صدای خشن و وحشتناک مارکوس واقعا مو را بر تن آدم سیخ می کند.سلاح های اسلحه ها ،دوستان ،نیروهای دشمن همه و همه در بالاترین حد ممکن کار شده است.گیم پلی بازی بسیار سنگین و قدرتمند است و با توجه به اینکه زمین ویران شده تاریکی همجا را فراگرفته و نورپردازی مهترین رکن بازی به شما ر می رود که بسیار ظریف و زیبا کار شده است.در کل با یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن تاریخ رو به رو هستید که شماره سوم بازی بر روی کنسول xbox360 ماه نوامبر منتشر می شود و تمام دنیا منتظر این این اثر به یادماندنی هستد.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

برای خرید بازی Gears Of War در 2 دی وی دی اریجینال با پک و جعبه اصلی شکلیل و زیبا با قیمت 4800 تومان روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و در هرکجای ایران که هستید ادرس خود را وارد کنید و این مجموعه را دریافت کرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازید.(توجه این نسخه نسخه کامل بازی بوده و هیچ گونه ویرایشی در دمو ها وجود ندارد و کیفیت ان بالا تر از نسخه برای دانلود است) همچنین بازی های ارائه شده از سوی بنیاد بازی های رایانه ای داری مجوز میباشند.

خرید پستی


ادامه مطلب
نويسنده: Siavash تاريخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:Gears Of War, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید نظر دهید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to backstreetgame.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com